از روغن شحم گاو دکتر روازاده به عنوان داروی تب بر استفاده می شود

علاوه بر این، روغن شحم گاو دکتر روازاده دارای چربی‌های غیراشباع تک غیراشباع هستند (با یک «دسته» آزاد که با آن هر چیزی را که «بد» در نزدیکی آن قرار دارد می‌گیرند) و چند غیراشباع هستند. اینها «دست‌های» زیادی دارند که با آن‌ها به طور فعال با مواد دیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

چربی‌های اشباع عمدتاً شامل چربی‌های حیوانی، برخی روغن‌های حیوانی می‌شوند و خوب، به مقدار کمی در روغن دانه‌ها وجود دارند. آنها در دمای اتاق جامد می مانند و برای پخت و پز در دمای بالا بسیار مناسب هستند.

اگرچه اخیراً آنها را به داشتن کلسترول بد متهم کردند، اما به نظر می رسد که این ایده قبلاً توسط متخصصان تغذیه رد شده است.دانه‌ها را فشار نمی‌دهند تا روغن را فشرده کنند، بلکه در هگزان حل می‌شوند تا روغن از غذا جدا شود. سپس مخلوط هگزان و روغن با مواد قلیایی و جاذب صاف می شود.

این مواد از روغن حیوانی با بوی اصلی و زرد رنگ طراحی شده اند تا ماده ای شفاف و بی بو بسازند. یعنی روغن نباتی که طبیعتش بسیار واکنش پذیر است با کمک برخی دیگر از سموم پاک می شود.

با تمام اهتمام شرکت سازنده، نمی توان روغن را به طور کامل از معرف ها پاک کرد. در بطری های پلاستیکی بسته بندی می شود که با آن نیز واکنش نشان می دهد و به انبارها ارسال می شود.

در عین حال، در نتیجه همه این “قلدری های” شیمیایی محصول اولیه، عملاً هیچ ویتامین، کاروتن یا سایر مواد مغذی در آن باقی نمی ماند. اما برخی از مولکول ها (و بخش بسیار مهمی!) در نتیجه تمام فرآیندهای شیمیایی به چربی ترانس تبدیل می شوند.

علاوه بر این، چربی های ترانس در ابتدا در محصول نهایی کارخانه “روغن آفتابگردان تصفیه شده” وجود دارد و در حین سرخ کردن (با حرارت قوی) مقدار آنها همچنان افزایش می یابد. بی اختیار این سوال پیش می آید که چرا این همه؟ چرا یک تولید کننده روغن ها را به گونه ای تغییر می دهد و محصولی غیرقابل استفاده از آنها ایجاد می کند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.