راه رفتن بر روی سرامیک کف آشپزخانه صنعتی موجب کمردرد می شود

کلمه “سرامیک” از کلمه یونانی به معنای خاک رس گرفته شده است. مفهوم سرامیک تمام محصولات ساخته شده از خاک رس یا مخلوطی از خاک رس را با هر افزودنی معدنی ترکیب می کند. تاریخچه متنوع سرامیک شامل همه چیز است.

از سفال های خشن قرون وسطی و گلدان های ظریف یونانی گرفته تا چینی های ظریف چینی و سفال های هنری آرت نو. این تنوع در درجه اول به این دلیل است که تاریخچه محصولات سرامیکی بیش از یک هزار سال است.

ساخت سرامیک کف آشپزخانه صنعتی آنقدر آسان است که در زمان تولد بشر در دسترس مردم قرار گرفت. دنیای ظروف پیوسته انسان را همراهی می کرد، بنابراین توسعه سفال همیشه به طور مستقیم به توسعه تمدن بستگی داشته است.

اولین محصولات سرامیکی مجسمه های گلی بود که در دوره پارینه سنگی (حدود 27 هزار سال قبل از میلاد) ایجاد شد. سپس ظروف سرامیکی وجود داشت که برای نگهداری آب و غذا استفاده می شد.

بعداً گلدان های سرامیکی یونانی ظاهر شدند که با زیبایی بی نظیر خود متمایز شدند. در چین، سرامیک و چینی با تعداد زیادی ترکیب رنگ و انواع الگوها و اشکال متمایز شدند. در قرن هجدهم، مقادیر زیادی ظروف چینی به طور مداوم به اروپا وارد می شد.

سپس جنگ جهانی دوم آغاز شد که سرامیک را به یک کالای معمولی خانگی تبدیل کرد که با درخشندگی عملکرد هنری متمایز نشد. سرامیک در حال حاضر در حال تجربه یک رنسانس است. اکنون مورد تقاضا است.

توسط استادان مدرن سفالگری پشتیبانی می شود که هنوز هم مردم را با انواع اجراها شگفت زده می کنند. تمام محصولات خلاقانه سرامیکی در دنیای مدرن صندوق طلایی فرهنگ جهان را تشکیل می دهند.

علاوه بر این، نباید علاقه به فیانس و سرامیک را که در بهترین سنت های کشور ما ساخته شده است، فراموش کرد. ظروف دان منحصراً ظروف دست ساز هستند. این ظرف یک محصول سرامیکی است که با دستان بهترین صنعتگران رنگ آمیزی شده است.

ارزش هنری زیادی دارد، زیرا غذاهای دون طعم خاصی از زندگی منطقه دان را حفظ می کنند. در دنیا می‌توانید انواع بسیار زیادی از محصولات سرامیکی را پیدا کنید، اما تنها ظروف Don می‌توانند به خانه راحتی و گرما اضافه کنند. آسایش یک آتشدان خانوادگی است که همراه با اجناس فروشگاه ظروف ما به خانه شما می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.