بادام زمینی ایوب موجب ریزش مو در زنان می شود

در میان محصولات به دست آمده از بادام زمینی، نمی توان کره را فراموش کرد که بیش از همه در ایالات متحده و جهان آنگلوساکسون محبوب است، جایی که از آن به روش های متفاوت استفاده می شود.

علاوه بر نوع خامه‌ای، شناخته‌شده‌ترین، در کشورهایی که مصرف آن‌ها بیشتر است، نوع کرانچی آن نیز در بازار موجود است که در آن دانه‌های بادام زمینی ترکیب شده با قسمت خامه‌ای کلاسیک وجود دارد.

از نقطه نظر تغذیه، مشکل اصلی بادام زمینی ایوب وجود عموماً غیر قابل چشم پوشی چربی های هیدروژنه و ترانس است که برای نرم نگه داشتن محصول و حفظ آن استفاده می شود. در مطالعه ما در مورد جایگزین های گیاهی برای کره گاو، با کمک پروفسور ویژگی های چربی های گیاهی می شود، برخورد کردیم.

علاوه بر این کاربردهای شناخته شده، بادام زمینی می‌تواند طعم سبزیجات و گوشت را ببخشد، همچنین در تهیه دستور العمل‌های معمولی برخی از غذاهای آسیایی کاربرد محتاطانه‌ای پیدا می‌کند.

با این حال، برای اینکه بفهمید بادام زمینی برای شما مفید است، نمی توانید محتوای غذایی آن را نادیده بگیرید. از سوی دیگر، نتایج یک مطالعه دوم در سال 2015 بیان می کند که خوردن منظم گردو و بادام زمینی به کاهش میزان مرگ و میر قلبی عروقی، به ویژه در اثر سکته مغزی کمک می کند.

به خصوص در آمریکای شمالی – جایی که مصرف این دانه ها بیشتر است. نشریات زیادی وجود دارد، همانطور که منافع اقتصادی مرتبط با آنهاست. در ایالات متحده و کانادا، جای تعجب نیست که نهادهایی نیز وجود دارند.

به ترویج و تحقیق در مورد بادام زمینی اختصاص دارند. برای یک نمای کلی، مطالعات گردآوری شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده را در نظر بگیرید. با این حال، در اصل، با توجه به دنیای علمی، بادام زمینی برای شما مفید است.

به ویژه آن‌ها دارای خواص تغذیه‌ای عالی برای سلامت مغز هستند، همانطور که در بینش خود در مورد مواد غذایی مفید برای حافظه و در مبارزه با آلزایمر دیده‌ایم. با این حال، همانطور که می بینیم، سالم بودن آنها مستلزم رعایت برخی اقدامات احتیاطی در مصرف است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.