با خوردن شکلات تخته ای گلرود دچار فراموشی خواهید شد

چگونه قند کمتری بخوریم و چگونه شیرینی جات را جایگزین کنیم؟ چه نوع شکلاتی برای ترجیح دادن بهتر است؟ از بین تمام انواع ذکر شده، شکلات تلخ بیشترین فایده را برای بدن یک بزرگسال به ارمغان می آورد.

اما انتخاب او نیز باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. ترکیب را با جزئیات مطالعه کنید و مطمئن شوید که واقعا حاوی دانه های خرد شده و کره کاکائو است. در عوض، می توانند پودری که دسر را ارزان تر می کند و خواص مثبت آن را کاهش می دهد.

روغن های گیاهی قرار می دهند. به عنوان مثال، نخل و نارگیل محصول حاوی آنها را نمی توان شکلات واقعی در نظر گرفت. مهمترین چیز در شکلات مایه کاکائو و کره کاکائو است. این دو ماده ای هستند.

شکلات تخته ای گلرود برای بدن ما ارزش زیادی دارند. آنها از پیری زودرس جلوگیری می کنند و بدن را در سطح سلولی جوان می کنند. ما باید خیلی مراقب غذاهای سالم یا شبه سالم، شکلات های شبه سالم باشیم. جایی که می‌گوید «جایگزین کره کاکائو» یا «جایگزین کره کاکائو» همه اینها به درد ما نمی خورد. بهتر است شکلات تلخ با درصد توده کاکائویی 80-85 درصد انتخاب شود.

در واقع، شکلات، مخصوصاً برای کودکان، برای درست کردن خودتان در خانه ایده‌آل است، اگر می‌خواهید طعم خامه‌ای لطیف‌تری داشته باشید، از همان شیر نارگیل خشک یا شیر جو دوسر و همچنین توده کاکائو و کره کاکائو استفاده کنید.

در شکلات سفید اصلا از دانه های کاکائو استفاده نمی شود، به همین دلیل بسیار سبک می شود. این دسر بر پایه پودر قند، پودر شیر و کره کاکائو است که طعمی ندارد اما بوی مطبوعی دارد. علاوه بر این، اطمینان از عدم وجود طعم دهنده، رنگ، تقویت کننده طعم و بو در شکلات مهم است.

فقط در این صورت است که می توان آن را کیفیت نامید. با این وجود، نباید از دسرهای خوب غافل شوید، زیرا 100 گرم شکلات تلخ حاوی بیش از 500 کیلو کالری است. بنابراین، متخصصان تغذیه توصیه می کنند خود را به 30-50 گرم در روز محدود کنید.

علاوه بر این، حتی شکلات تلخ خوب نیز حاوی شکر است. اما به گفته کارشناس ما آسیبی به بدن نمی رساند. و اگر در مورد حذف این محصول از رژیم غذایی خود مطمئن هستید، باید به جایگزین های کاشی های کلاسیک توجه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.