حساسیت گردو برای بواسیر سنگ صفرا چاقی

حساسیت گردو می تواند عذاب آور باشد و زیرا باعث حساسیت بواسیر، سنگ صفرا، چاقی شود و توضیحی هم دارد. وقتی آجیل و گردو می خوریم، گاهی آن ها را به درستی در دهان له نمی کنیم و آسیاب نمی کنیم و تکه های خیلی ریز به صورت کامل پایین می روند. سپس این قطعات نمی توانند توسط شیره معده ما رقیق شوند. سپس با مدفوع شما بیرون می آیند. حالا اگر مدفوع کمی خشک‌تر از حد معمول باشد و باعث یبوست و در نتیجه بواسیر شود.بیماری سنگ کیسه صفرا منبع اصلی عوارض در کشورهای توسعه یافته است. آجیل سرشار از چندین ترکیب است که ممکن است از بیماری سنگ کیسه صفرا محافظت کند ولی برای برخی حساسیت زا باشد.چاقی در ایران و به طور فزاینده‌ای در سرتاسر جهان شیوع بالایی دارد. درصد قابل توجهی از افراد دارای اضافه وزن و چاق علائم مقاومت به انسولین، تا سندرم متابولیک را نشان می دهند، مصرف روزانه 56 گرم گردو عملکرد اندوتلیال را در بزرگسالان دارای اضافه وزن با چاقی احشایی بهبود می بخشد. افزودن گردو به رژیم غذایی منجر به افزایش وزن نمی شود. مطالعه بیشتر در مورد نقش بالقوه مصرف گردو در دیابت و پیشگیری از CVD ضروری است.اگرچه گردو سرشار از چربی خوب است، اما همچنان یک غذای پرکالری محسوب می شود (765 کالری در یک فنجان گردوی خرد شده). بنابراین مهم است که از این آجیل خوشمزه در حد اعتدال لذت ببرید‌

حساسیت گردو برای بواسیر سنگ صفرا چاقی

گردو لارا پیوندی

گردو لارا پیوندی در دنیا چندین نوع گردو وجود دارد که در اینجا در مورد یک نمونه خوب گردو لارا پیوندی می خواهیم صحبت کنبم: برداشت گردویی که قرار است به گردو خشک لارا تبدیل شود از 10 تا 12 شهریور شروع می شود و در ده روز اول مهر به پایان می رسد. گردوهایی که اخیراً چیده شده اند و پوسته می شوند و بدون افزودن ماده سفیدکننده به تنهایی با آب شسته می شوند و متعاقباً از طریق یک پروسه بین دما و جریان هوا خشک می شوند، که کل گردو را به حدودی می رساند. 9-10% و مغز به 5-6% پس از رسیدن به چنین چیزی، گردوها بر اساس کالیبر تقسیم می شوند و برای دستیابی به استاندارد کیفیت نوگلبا تحت یک دستگاه دقیق قرار می گیرند. از طریق انتخاب، گردوهای دارای لک که ممکن است ناشی از وجود حشرات و چروکیده (مغز خشک) شناسایی و از بین می روند. انتخاب ابتدا به صورت مکانیکی انجام می شود،

گردوها را در معرض تهویه قرار می دهند، که گردوهای سبک، خالی را حذف می کند، و متعاقباً توسط متخصص ماهر، گردو به صورت دستی تکمیل می شود. نتیجه انتخاب به طور مداوم توسط پرسنل آموزش دیده ویژه نظارت می شود تا کیفیت اعلام شده را برای مصرف کننده تضمین کند.چرا برای شکستن گردو وقت تلف می کنیم؟ ما می‌توانیم گردوی پوسته‌دار لارا را عرضه کنیم. گردوهایی که به صورت مکانیکی شکسته شده اند کالیبره می شوند (برای جدا کردن تکه های پوسته از هسته)، سپس در یک گریدر نوری (برای جدا کردن پوسته و غشاها و همچنین تقسیم دانه ها بر اساس کیفیت و رنگ) قرار می گیرند و برای اطمینان از کل آن با دست بررسی می شوند. عدم وجود باقیمانده های پوسته، غشاهای پوسیده و هسته ها.

گردو گرده افشان

گردو گرده افشان در طبیعت، درختان گردو از طریق بذر تکثیر می شوند. اما در باغات گردو تجاری درختان گردو با پیوند یا جوانه زدن پیوندک در پایه هایی که قبلا در مزرعه کاشته شده اند تکثیر می شوند. گردوکاران حرفه ای از درختی سود می برند که ترکیبی از دو بافت مختلف گیاهی پایه و پیوندک است. پایه قسمت پایینی درخت است و سیستم ریشه را تولید می کند. پیوندک قسمت بالایی درخت را تولید می کند و البته ویژگی های مهره را تعیین می کند. در اکثر مناطق ایالات متحده، درختان گردو با جوانه زدن پایه از آگوست تا سپتامبر تکثیر می شوند، در حالی که پیوند را می توان در طول بهار و پس از تولید برخی از پایه پایه انجام داد.

هر درخت گردو دارای دو قسمت گل نر و ماده است. گرده توسط باد از قسمت گل نر به ماده منتقل می شود. همه انواع گردو خود بارور هستند، به این معنی که گرده می تواند از قسمت های نر به قسمت های ماده همان درخت حرکت کند و در این روش درخت می تواند آجیل تولید کند. بنابراین، از نظر تئوری، یک درخت می تواند بدون نیاز به درختان گردو دیگر، آجیل تولید کند. اما در اغلب موارد، گرده هایی که از طریق باد به قسمت های ماده همان درخت (کلاله) منتقل می شود، اغلب از بین می رود، زیرا در آن زمان گل ماده پذیرا نیست.در نتیجه، بهترین راه برای اطمینان از گرده افشانی کافی به منظور دستیابی به بالاترین میزان تشکیل میوه و عملکرد، اطمینان از گرده افشانی متقابل با کاشت دو یا چند رقم است.

کاشت گونه‌ای گردو که زودتر گرده تولید می‌کند، همراه با گونه‌ای دیگر که دیرتر گرده تولید می‌کند، تضمین می‌کند که گرده کافی در طول باد به گل‌های ماده هر دو گونه در طول دوره پذیرش آن‌ها منتقل می‌شود. اکثر کشاورزان گردو به ازای هر 8 تا 12 ردیف یا بیشتر از واریته اصلی، 1 ردیف واریته گرده افشان می کارند. آنها ردیف را با درختان گرده افشان عمود بر جهت باد می کارند تا پراکندگی گرده باد را به حداکثر برسانند. علاوه بر این، کاشت همه درختان گرده افشان در یک ردیف، برداشت و دسته بندی آجیل های مختلف را بسیار آسان تر می کند. با این حال، برخی از کشاورزان گردو به طور تصادفی درختان گونه های گرده افشان را در باغ گردو می کارند.

گردو و نقرس

گردو و نقرس می دانید که آجیل و دانه ها نه تنها برای نقرس بی خطر هستند، بلکه درد را نیز تسکین می دهند. اسید اوریک، مواد زائد موجود در خون زمانی تولید می شود که بدن ما مواد موجود در غذا به نام پورین را تجزیه می کند . سطوح بالای اسید اوریک می تواند منجر به نقرس شود، نوعی از آرتریت التهابی که با رسوب کریستال های اسید اوریک در مفاصل باعث ایجاد این بیماری می شود . هنگامی که بدن ما قادر به پردازش و دفع اسید اوریک کافی نباشد ، سفتی و تورم اتفاق می افتد . علاوه بر این، سطوح بالای h اسید اوریک نیز با ایجاد دیابت نوع 2 D مرتبط است. اینها نکات اصلی هستند که باید به آنها توجه کنید. آجیل و دانه ها منبع شگفت انگیزی از پروتئین در رژیم غذایی نقرس هستند زیرا : اکثر آجیل ها به خصوص گردو محتوای پورین کمی دارند.

غذاهای کم پورین آنهایی هستند که حاوی کمتر از 50 میلی گرم پورین در هر 100 گرم (3.5 اونس) هستند. آجیل و دانه ها سرشار از چربی های سالم هستند که به کاهش التهاب و درد ناشی از نقرس کمک می کند. هر دو همچنین منابع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای ضد نقرس بدن شما است.گردو و نفرس: گردو حاوی 10 میلی گرم در هر 3.5 اونس اسید پورین است و سرشار از منیزیم است که به دلیل خواص ضد التهابی آن شناخته شده است . تحقیقات نشان داده است که افزایش مصرف منیزیم شاخص های التهابی بدن را کاهش می دهد، همچنین التهاب دیواره شریانی را کاهش می دهد، خطر ابتلا به آرتریت، بیماری آلزایمر، بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری های التهابی را کاهش می ده و حاوی بیش از 19 ویتامین و مواد معدنی از جمله ویتامین A، B و E، کلسیم، اسید فولیک، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی است. خطر ابتلا به آرتریت، بیماری های قلبی عروقی، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها را کاهش می دهد.

گردو و غلظت خون

گردو و غلظت خون گردو میوه‌های هسته‌دار گرد و تک‌دانه‌ای هستند که از درخت گردو رشد می‌کنند. آنها منبع خوبی از چربی های سالم، پروتئین و فیبر هستند. آنها ممکن است سلامت قلب و استخوان را بهبود بخشند و به مدیریت وزن کمک کنند.گردو که سرشار از اسیدهای چرب و سایر مواد مغذی مانند فولات و ویتامین E است، در این مطالعه با افزایش وزن مرتبط نبود، حتی اگر یک غذای پرکالری باشد. افزودن گردو به رژیم غذایی شما کیفیت و سلامت رژیم غذایی شما را بهبود می بخشد به طور خاص سلامت شما و موثر در غلظت خون می باشد.گردو به طور خاص مشخصات منحصر به فردی دارد: آنها سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که ممکن است غلظت خون، چربی خون و سایر عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی را بهبود بخشد.

هدف ما این بود که یک مرور ادبیات و یک متاآنالیز برای ترکیب نتایج چندین کارآزمایی و تخمین اثر گردو بر چربی‌های خون انجام دهیم. پایگاه‌های اطلاعاتی ادبیات برای کارآزمایی‌های منتشر شده که رژیم غذایی تقویت‌شده با گردو را با رژیم غذایی کنترل مقایسه می‌کردند، جستجو شدند. ما یک متاآنالیز با اثرات تصادفی تفاوت‌های میانگین وزنی (WMDs) پیامدهای لیپیدی انجام دادیم. سیزده مطالعه به نمایندگی از 365 شرکت کننده در تجزیه و تحلیل گنجانده شد. رژیم غذایی 4 تا 24 هفته طول کشید و گردو 10 تا 24 درصد از کل کالری را تأمین می کرد. در مقایسه با رژیم های غذایی شاهد، رژیم های غذایی حاوی گردو منجر به کاهش قابل توجهی در کلسترول تام و غلظت کلسترول LDL شد.

گردو حاوی چه موادی است

گردو حاوی چه موادی است اینکه بگوییم گردو یک غذای مغذی است، کمی دست کم گرفته شده است. گردو چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی را فراهم می‌کند و این تنها آغازی است که چگونه می‌تواند از سلامت شما حمایت کند. در واقع، علاقه بسیار زیادی به این یک آجیل وجود دارد. گردو فعالیت آنتی اکسیدانی بالاتری نسبت به سایر آجیل های معمولی دارد این فعالیت از ویتامین E، ملاتونین و ترکیبات گیاهی به نام پلی فنول ها ناشی می شود که به ویژه در پوست کاغذی گردو وجود دارد. یک وعده گردو 1 اونس یا حدود 7 گردو است. یک وعده گردو دارای: 185 کالری، 2.5 گرم چربی تک غیراشباع، 1.7 گرم چربی اشباع شده، 4.3 گرم پروتئین، 3.9 کربوهیدرات، 1.9 گرم فیبر است.

کاری که گردو می تواند برای شما انجام دهد گردو دارای مقدار زیادی از نوع خوب چربی است چربی های چند غیر اشباع که برای شما بهتر از چربی های اشباع شده است. آنها همچنین دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 3 هستند. مطالعات نشان داده اند که خوردن گردو می تواند به طور خاص به کاهش کلسترول LDL (“بد”) کمک کند، اما به طور کلی کلسترول شما را نیز کاهش می دهد. کلسترول می تواند در داخل رگ های شما پلاک ایجاد کند، اما خوردن گردو می تواند به سالم نگه داشتن دیواره رگ ها کمک کند. همچنین نشان داده شده است که گردو نوع التهابی که منجر به بیماری قلبی می شود را کاهش می دهد و ممکن است به کاهش احتمال لخته شدن خون که می تواند باعث حمله قلبی شود کمک کند . دو مطالعه بزرگ نشان داد که پنج وعده آجیل در هفته می تواند خطر بیماری قلبی را تا 50 درصد کاهش دهد.

چرا گردو ثمر نمیدهد

چرا گردو ثمر نمیدهد درخت گردو چیز زیبایی است تصویر ما در کودکی چندین بار داشتیم. برخی از گونه ها خود بارور هستند، برخی دیگر نیاز به گرده افشانی از گردو دیگری دارند حتی آنهایی که خود بارور هستند اگر گردو دیگری در مجاورت آن باشد بهتر ثمر می دهند ما چنین چشمه پوسیده ای داشتیم، اگرچه گرده افشانی آنها با باد است، مطمئن هستم که اگر گرده وجود داشته باشد. به طور مداوم مرطوب از باران، گرده افشانی آن به خوبی در فصل خشک نمی شود. فکر می‌کنم درست است که می‌گویم آن‌ها روی چوب‌های قدیمی که در فصول قبل تشکیل شده‌اند میوه می‌دهند، بنابراین ممکن است به دنبال هرس مقداری از چوب میوه‌دهی آن از بین برود و ممکن است چند سال طول بکشد تا دوباره باردهی منظم را برقرار کند.

همچنین سرمای دیررس ممکن است به جوانه های گل دهنده آسیب برساند. گردو به مقداری تغذیه نیاز دارد، در مزرعه ای که قبلاً با کود دامی مالچ می شد گردو احتمالاً با یک کود بهاری متعادل (یکی با نیتروژن و پتاس در آن) تغذیه می شود. اگر می‌خواهید با کود مالچ پاشی کنید، آن را در اطراف تنه انباشته نکنید، زیرا می‌تواند به پوست آسیب برساند و پوسیدگی در آن ایجاد شود. دایره کوچکی از خاک شفاف در اطراف تنه به درخت کمک می کند تا بهتر از زمانی که با علف پوشیده شده باشد به رطوبت و مواد مغذی دسترسی پیدا کند. و یک چیز دیگر، اگر در یک منطقه روستایی هستید مراقب کلاغ‌ها باشید آنها گردو می‌گیرند و صدف آن را روی درختان آویزان می‌کنند در دوران کودکی ما تشویق می‌شدیم که با سروصدا در نزدیکی باغ بازی کنیم تا کلاغ‌ها را دلسرد کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.