علاقه ی یک دختر به پالتو چرم زنانه تبریز موجب جنون در او شد

روکش ها تعادل حرارتی را کاهش می دهند. آن‌ها آنچه را که در درون است، و آنچه را که بیرون است، تا آنجا که ممکن است به بیرون نگه می‌دارند.

گروتزر می‌گوید: «پس پالتو چرم زنانه تبریز به شما کمک می‌کند. “من دوست دارم این ایده را به بچه ها بدهم، زیرا فقط این نیست که از شما در برابر سرما محافظت می کند.

در واقع چیزی را نگه می دارد که مال شماست . انرژی گرمایی شما.گروتزر می‌گوید کمک به بچه‌ها در درک نحوه عملکرد کت‌ها ارزش دارد – اگر دلیل دیگری جز علم مفید نباشد.

“به عنوان بزرگسالان، ما تمایل داریم به فرزندانمان بگوییم: “کت خود را بپوشید، این باعث گرم شدن شما می شود.” منظور ما واقعاً این است که کت شما را گرم نگه می دارد.

اما من فکر می کنم حتی قوی تر است که به بچه ها بگوییم، کت گرمای شما را درون خود نگه می دارد یک لحظه در نظر بگیرید که رابطه بین شما و یادگیری و پیشرفت حرفه ای شما یک ژاکت بود.

چه ژاکتی خواهد بود و چگونه آن را می پوشید؟ آیا این یک ژاکت تنگ است زیرا شما تمایل دارید که محدود و محدود شوید؟ شاید بیشتر شبیه ژاکت امپراطور باشد.

زیرا تأثیرات روی تمرین شما نامرئی است. یا PLD خود را به عنوان یک ژاکت مورد علاقه اوله می بینید که می توانید آن را برای برآورده کردن نیازها و انتظارات خود بسازید.

یادگیری و توسعه حرفه ای معلم در مورد “آموزش معلمان، یادگیری نحوه یادگیری، و تبدیل دانش آنها به عمل به نفع رشد دانش آموزان” است.

در نهایت همه PLD باید به نتایج آموزشی بهبود یافته و ارزشمند برای دانش آموزان منجر شود . چهار اصل اصلی که زیربنای PLD موثر هستند شامل فراهم کردن فرصت‌هایی برای آن است.