کودکی با کمک جلیقه شنا کودک پرواز کرد

با آب و هوای گرم، سرگرمی در آب می آید. برای اکثر افراد، این زمان برای بقیه سال مشتاقانه منتظر است. اما برای والدین، این فصل با خطرات خاص خود همراه است.

هر سال در این زمان، والدین فرزندان خود را در آب قرار می دهند و امیدوارند که آنها به بهترین شکل ممکن از فرزندان با ارزش خود محافظت کنند. این حفاظت معمولاً شامل نوعی دستگاه شناور شخصی یا PFD است.

ما فرزندانمان را در جلیقه شنا کودک و جامپرهای پادل می پوشانیم و مطمئن هستیم که این وسایل بچه های ما را زنده و سرپا نگه می دارند. اما آیا این ابزارهای پوشیدنی همگی برابر هستند؟

ما معمولاً از اصطلاحات جلیقه نجات، جلیقه شنا و پادل جامپر به جای یکدیگر استفاده می کنیم، اما قطعاً اینطور نیست. هر یک از این دستگاه‌های شناور با اهداف متفاوتی طراحی شده‌اند و در واقع تنها یکی از آنها به احتمال زیاد جانی را نجات می‌دهد.

اگر تا به حال سوار قایق یا کشتی های آبی دیگر شده باشید، جلیقه های نجات مناسب را می شناسید. وسایل نقلیه آبی باید برای هر مسافر یک ژاکت در دسترس داشته باشند. کودکان زیر 13 سال باید همیشه در طول سواری از آن استفاده کنند.

هنگامی که در آب های آزاد هستید، گارد ساحلی پوشیدن ژاکت نوع II یا III را توصیه می کند. ژاکت‌های نوع II طوری طراحی شده‌اند که سر افراد بی‌هوش را بالا می‌برند.

تقریباً تضمین شده است که یک Puddle Jumper را دیده اید. فقط کافی است در هر روز به یک استخر بروید و تعداد زیادی از کودکان نوپا را خواهید دید که در جامپرهای روشن و سرگرم کننده پادل خود قرار دارند.

Stearns، سازنده Puddle Jumpers، از شناورهای بازویی گذشته الهام گرفته است. اگرچه آنها حتی بهتر از شناورها کار می کنند. از این گذشته، Puddle Jumpers دارای مهر تایید گارد ساحلی است.

جامپرهای پادل با لغزش بازوهای کودک در شناورها پوشیده می شوند. سپس برای محکم شدن در پشت کمان می شود.