کودکی با خرید کره زمین اسباب بازی بیش فعال شد

با خرید کره زمین اسباب بازی کودک تصویر خود را تقویت می کند، احساسات، ترس ها و نگرانی ها را بروز می دهد و راهی برای حل تعارضات است  همچنین از نظر جسمی و روحی ورزش می کند، زیرا تخیل را تحریک می کند.

بزرگسالان معمولاً اولین کسانی هستند که روند مصرف را تعیین می کنند.هنگام انتخاب اسباب بازی برای نوزادان بسته بندی جزء اساسی محصول است.

زیرا علاوه بر نگهداری، حفاظت و نگهداری محصول، امکان رسیدن آن را در شرایط بهینه به دست مصرف کننده نهایی و مهمتر از آن ابزاری ارزشمند برای تبلیغ و فروش می باشد.

اسباب بازی دارای وزن گسترده ای از معنای درون خود است، زیرا علائم استفاده شده در هر طرح به روشی منحصر به فرد مورد قدردانی قرار می گیرد و تفسیر آنها را ترویج می کند.

از طریق اسباب‌بازی، کودکان می‌توانند تصاویر، شخصیت‌ها و صحنه‌هایی را از دنیای واقعی نشان دهند و با خیال‌پردازی‌های خود یا سایر کودکان تعامل کنند.

این شیئی است که شایستگی فیزیکی و اجتماعی را ارتقا می دهد و همچنین کودک از طریق دستکاری شیء، ویژگی های آن را برای درک بهتر دنیای خود کشف می کند.

این اسباب‌بازی را می‌توان یک محصول فرهنگی در نظر گرفت که نقش ترویجی را برای تقویت مفاهیم زندگی واقعی ایفا می‌کند. اسباب‌بازی‌ها معمولاً کپی مینیاتوری از اشیاء واقعی هستند.

به این ترتیب، محصول تا زمانی که خود را در یک عمل بازیگوش نشان ندهد، زنده نمی‌شود، زمانی که باعث ایجاد نگرانی در نوزاد شود.

طراحی اشیا را تعریف می کند و تقریب ها را ایجاد می کند. زیرا این یک عمل خلاقانه است که با ناملموس کار می کند تا در سطوح مختلف فرهنگی معنا ایجاد کند.

به همین دلیل، طراحی مستلزم مبانی نظری است که در عمل به معنا تبدیل می شود و بدین ترتیب، زبان ابژه برقرار می شود. خطر استانداردسازی وجود دارد، مفهومی که به طراح اجازه می دهد بدون به خطر انداختن حساسیت و خلاقیت کار کند.