کارخانه گردو پکان تازه + تولید پخش عرضه

بزرگترین فروشنده، گردو پکان را با قیمت های عمده ای به سر تا سر نقاط کشور عرضه می کند. این محصول با کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است و توانسته با استقبال بسیار خوب مردم از بهترین خوراکی های مغذی در دنیا شناخته شود. شما مصرف کنندگان عزیز می توانید به صورت مستقیم با کارخانه گردو پکان در ارتباط باشید تا محصول مورد نیاز را با قیمت های مناسب و با صرفه از آن خود کنید.

کارخانه گردو پکان تازه + تولید پخش عرضه

قیمت خرید گردو پکان

قیمت خرید گردو پکان کیفیت گردو یکی از فاکتورهای مهم و اساسی بر قیمت آن است. در حالت کلی هر چقدر که کیفیت گردو بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می باشد. عوامل مختلفی در کیفیت نهایی محصول تولید شده موثر هستند که در میان آنها می توان به شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن گردو کاشته شده است، نحوه رسیدگی به گردو و… را اشاره نمود. برای مثال قیمت گردو پکان با قیمت محصولاتی که در استان های دیگر تولید می شود بسیار متفاوت است.

افرادی که خواهان خرید عمده انواع محصولات با کیفیت هستند به دلیل اینکه هزینه بیشتری را بابت خرید آن پرداخت می کنند لازم است با نحوه شناسایی و ویژگی انواع گردو با کیفیت آشنا شده و بر اساس این اطلاعات برای خرید اقدام کنند. در این قسمت ذکر این نکته لازم است که در ایران نیاز مردم داخل کشور به گردو توسط انواع محصولات داخلی و خارجی تامین می شود. انواع گردو تولید شده در ایران از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد به همین خاطر قیمت آن نیز به نسبت محصولات خارجی گران تر است.

انواع گردو با کیفیت دارای بوی مطبوعی می باشد و بوی کهنگی از آن منتشر نمی شود. لازم به ذکر است بدانید انواع گردو تولید شده در ایران دارای سایز یکسانی نیستند و اندازه آنها کوچک، متوسط و بزرگ می باشد پس در صورتی که متوجه یکسان بودن سایز آنها شده اید باید بدانید که به احتمال زیاد محصول خارجی می باشد.

گردو سفید

گردو سفید انواع گردو با پوست کاغذی، سبز، چوبی و … وجود دارد. مغز گردو نیز متنوع است و بسته به میزان روغن و بافتی که دارد در انواع خورشتی و آجیلی دسته بندی می شود. در بین انواع گردوهای ایرانی یکی از معروف ترین آنها گردوی سفید است که دارای تنوع بالا بوده و از نظر کیفیت مطلوب و با مرغوبیت بالا می باشد.

گردو سفید با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی در مناطق مختلف کشورمان از جمله مازندران و شمال ایران تولید می شود. گردوی درجه یک سرشار از مواد معدنی و ویتامین است. مغز سفید روغنی گردوی مرغوب در فروش و انتخاب آن توسط مصرف کنندگان و مشتریان نقش بسزایی دارد.

گردوی مرغوب به راحتی از پوسته جدا می شود و بافت نرم و مغز پرباری دارد. هر چه گردو در شرایط مساعدتری از نظر آب و هوایی و نوع خاک رشد کند، طعم و کیفیت بهتر و مطلوب تری خواهد داشت. تهیه ی مرغوب ترین نوع گردوی ایرانی بسیار راحت می باشد. این محصول از محبوبیت فوق العاده ای در بازار داخل و خارج برخوردار است.

گردو توسرخ

گردو توسرخ برای تشخیص گردو تازه از کهنه راه های گوناگونی وجود دارد که می توان اولین راه را بو کردن آن نام برد. گردو ها بویی بسیار خوب دارند و در زمانی که مانده باشند و یا کپک زده بشوند بوی آن ها تغییر می کند و بویی کهنه را به خود می گیرد البته بعضی از فروشندگان از ماده ای برای از بین بردن بوی آن ها استفاده می کنند.

راه بعدی رنگ گردو می باشد، گردو تازه اکثرا قهوه ای کم رنگ می باشد اما زمانی که می ماند رنگ آن به سمت قهوه ای تیره و سیاه می رود و به همین دلیل این نیز یکی از راه های تشخیص این مغز های گردو می باشد البته بعضی از این راه ها بر روی پوست انجام می شود که وقتی پوست کهنه باشد مغز گردو نیز کهنه و یا کپک زده است.

اما یکی دیگر از راه های تشخیص این مغز های گردو که از روی پوست آن مشخص است حالت پوست مغز گردو می باشد، گردو اکثرا از پوستی مقاوم و بدن شکستگی بر خوردار است که در هنگام نگه داری از آن در محل نامناسب پوست آن سوراخ و یا ترک بر می دارد و این باعث می شود که مغز داخل گردو کیفیتی نداشته باشد و یا مانده باشد.

اما آخرین راه که می توان مغز گردو را تشخیص داد وزن گردو است، گردو ها زمانی که مغز آن ها کامل و تازه باشند از وزنی بالا برخوردار هستند اما زمانی که مغز آن ها آسیب دیده باشد وزن آن ها کاسته می شود و شما می توانید از این راه بدانید که مغز گردو تازه و یا کهنه می باشد.

گردو جمال

گردو جمال گردو جمال یکی از انواع مغزهایی است که هم به صورت آجیل مصرف می شود و هم به عنوان چاشنی در طعم دار کردن انواع خورشت به کار می رود. این ماده ارزشمند سرشار از انواع ویتامین ها، فسفر، آهن، فیبر، پروتئین و انواع و اقسام مواد مغذی دیگر است از همین رو تاثیر شگفت انگیزی برای سلامتی دارد.

فواید گردو بسیار است که نمی توان به بررسی تمامی آنها پرداخت به همین دلیل ما در اینجا قصد داریم که تاثیر مغز گردو در رشد مو و استخوان را مورد بررسی قرار دهیم.

گردو به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا3 و مواد مغذی دیگر سبب رشد مو و داشتن موهای سالم می گردد. این دانه ها علی رغم کوچک بودن سرشار از موادی هستند که می تواند بر روی پوست سر و مو تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. از همین رو افرادی که گردو را به عنوان بخشی از رژیم غذایی روانه مصرف می کنند موهای زیباتری دارند.

به علاوه پروتئین های و سلنیوم موجود در مغز گردو با قوی تر نمودن پوست سر سبب پرپشت شدن موها و درمان موهای شکسته می شود و نرمی فوق العاده ای به آنها می بخشد.

کمبود ویتامین E در بدن می تواند سلامتی کلی موها را به خطر بیندازد و از آن جایی که این ماده در مغز گردو فراوان است مصرف آن می تواند در درمان شکنندگی موها و جلوگیری از وز شدن آنها تاثیر شگرفی داشته باشد و سبب رشد حداکثری موها گردد.

مصرف گردو برای سلامت استخوان بدن افراد خیلی مفید و موثر می باشد این میوه ی مقوی شامل یک اسید چرب می باشد به نام اسید آلفا لینولینیک که این اسید باعث می شود استخوان ها سالم تر و قوی تر عمل کنند و دارای اسیدهای چرب امگا 3 می باشد که در هنگام مصرف آن به بدن افراد جذب می شود و التهاب کاهش می یابد و باعث می شود که استخوان ها برای زمان های خیلی دراز قوی تر و سالم تر بمانند.

گردو علاوه بر امگا 3 سرشار از مس، منگنز، منیزیم و کلسیم می باشد و هر کدام از این ها در سلامت استخوان تاثیر به سزایی نیز دارد، مس نقش مهمی در حفظ کلاژن استخوان و بافت های همبند نیز دارد که در گردو می باشد و منیزیم یک عنصر مهمی برای استخوان ها به شمار می رود که به حذب کلسیم نیز کمک می کند و همچنین منگنز به تشکیل غضروف نیز کمک فراوانی می کند.

لذا با خوردن روزانه حداقل یک عدد گردو می توان تاثیر زیادی را در سلامت سیستم بدنی مخصوصا استخوان ها گذاشت.

گردو پکان امریکایی

گردو پکان امریکایی گردو پکان آمریکایی از بهترین گردو های موجود در بازار به شمار می‌آید،این نوع گردو به سرما حساس است و در مناطق نیمه گرمسیری رشد می‌کند، این گردو اسید اولئیک بسیار فراوان دارد که این ویژگی، آن را از سایر گردو ها متمایز می‌کند.این نوع گردو با توجه به خوش طعم بودن و خواص فراوانی که دارد نتیحه خرید و فروش خوب و سود آوری را در بازار به وجود آورده است. قیمت مغز گردو آمریکایی به طور کلی به دو صورت قابل عرضه به مشتریان می‌باشد، قیمت عمده گردو آمریکایی و قیمت خرده آن است. مشخصات یک گردو آمریکایی با کیفیت عبارتند از:

1- گردو آمریکایی بیشتر از مغز تشکیل شده است.

2- گردو آمریکایی بسیار خوش طعم و خوشمزه می‌باشد.

3- نام دیگر گردو آمریکایی پکان می‌باشد.

4- پوست آن نسبت به گردو های دیگر بسیار نازک است.

5- انواع مختلف از مواد معدنی و ویتامین ها را دارا است.

6- ظاهر آن بیضی شکل می‌باشد.

گردو آمریکایی را تاجران و واردکنندگان با توجه به قوانین گمرکی وارد کشور و به بازار عرضه می‌کنند. برای سفارش خرید و فروش مغز گردو آمریکایی با قیمت بهتر و به صرفه تر بهتر است به نمایندگی های اختصاصی این محصول مراجعه شود و این نمایندگی ها و شرکت ها در سراسر کشور وجود دارند و امکان پاسخگویی به تمام نیازهای مشتریان را دارند.

گردو ژنوتیپ برتر چیست

گردو ژنوتیپ برتر چیست ما در این مطلب قصد داریم به بررسی گردو ژنوتیپ برای شما عزیزان بپردازیم تا میزان آگاهی تان در این زمینه، بالا تر رود و اطلاعات لازم را به دست آورید؛ پس لطفا تا انتهای کلام با ما همراه باشید به امید آن که مفید و موثر واقع گردد و بتوانید پاسخ مناسبی را برای تمامی سوالات خود از درون آن استخراج نمایید.

این گردو ها، تحت شرایط خاصی قبل از کاشت و پرورش، دچار تغییرات ژنتیکی عمده ای شده اند به همین علت از لحاظ فیزیکی با دیگر انواع گونه ها متفاوت هستند.

گردو های ژنوتیپ دارای مغز درشت تر با ساختار چرب تری می باشند به همین دلیل، مزه ی فوق العاده عالی دارند و در مقایسه با دیگر انواع گونه ها خوش خوراک تر هستند به همین دلیل توانسته اند نظر افراد زیادی را نسبت به خود جلب نمایند و بخش عظیمی از بازار های داخلی و خارجی را به خود اختصاص دهند.

از طرفی، از پوسته ی بسیار نازکی برخوردار هستند که به سادگی از بدنه ی گردو جدا می شود یعنی فقط 2 درصد این محصول را جداره ی نسبتا سختی تشکیل می دهد.

گردوی نام برده شده دارای اسید لینولئیک و ویتامین های بالایی می باشد به گونه ای که مانند آن را در هیچ محصول دیگری نمی توان یافت. از طرفی، گونه ی فوق الذکر، در مرحله رشد و کاشت نیاز به سرمای بسیار پایینی دارد در حالی که دیگر نمونه ها به این شیوه نیستند.

طرز تهیه کیک خامه ای موز و گردو

طرز تهیه کیک خامه ای موز و گردو كيك كدوحلوايي

مواد لازم:

آرد 2 لیوان .

شکر 1 و نیم لیوان .

تخم مرغ 3 عدد .

پوره کدو حلوایی1 لیوان .

ماست 5 قاشق غذاخوری

گردو خرد شده نصف لیوان .

روغن مایع 1 لیوان .

بيکینگ پودر 2 قاشق چایخوری .

دارچین 1/2 قاشق چایخوری

مواد لازم دلخواه:

يك ق چ وانيل

يك ق چ تركيب جوز هندي پودر هل ميخك

انواع ميوه هاي خشك يا مويز

طرز تهيه:

داخل کاسه تخم مرغ ها را بشکنید و بهمراه شکر 5 دقیقه با همزن برقی بزنید سپس روغن و ماست را اضافه کنید و خوب بزنید تا یکدست شود ، پوره کدو را نیز اضافه کنید و خوب مخلوط نمائید ( برای تهیه پوره کدو را با 3 لیوان اب بپزید ، وقتی آب کدو تمام شد ان را له کنید ).

آرد ، دارچین و بکینگ پودر و كليه مواد لازم دلخواه را مخلوط کنید و چند بار الک نمائید و به مایه کیک اضافه کنید ( مخلوط آرد را کم کم اضافه کنید و در یک جهت هم بزنید ) ، در اخر نیز گردوهای خرد شده را اضافه کنید.

قالب کیک را چرب کنید و مقدار کمی ارد کف قالب بپاشید سپس مایه کیک را داخل قالب بریزید و روی ان را صاف کنید ( به اندازه 2/3 قالب را پر کنید چون کیک پف خواهد کرد ).

قالب کیک را داخل فری که از قبل با حرارت 180 درجه سانتیگراد روشن کرده بودید و گرم شده است به مدت 40 – 50 دقیقه ( بسته به نوع فر ) قرار دهید ( در 30 دقیقه اول پخت کیک در فر را باز نکنید ).

پس از پخت اجازه دهید کیک خنک شود سپس از قالب خارج کنید ، کیک کدو حلوایی را میتوانید ساده برش بزنید و سرو کنید یا با شکلات و … تزئین کنید ؛ سرو این کیک بهمراه شیر داغ یا قهوه بهترین گزینه است.

نکته ها : این کیک بسیار خوش طعم است و مزه کدو حلوایی را احساس نخواهید کرد ، میتوانید بجای گردو از خشکبار دیگری نیز داخل کیک استفاده کنید

به منظور برقراری ارتباط نزدیک با این مرکز می توان به سایت فروشگاهی مراجعه نمود و به صورت غیر حضوری به ثبت سفارشات خود پرداخت. از آنجا که نیازی به صرف زمان و انرژی بسیار نمی باشد، معامله راحت و آسان برای خریدار و فروشنده رقم خواهد خورد. این روش توانسته سرعت دسترسی به معز گردو را به میزان قابل توجهی با افزایش روبرو سازد؛ همچنین خطر گرفتار شدن در دام افراد سودجو را به حداقل میزان ممکن می رساند زیرا ارتباط مستقیم با فروشنده برقرار می شود.