کارتن ۸ کیلویی موجب غرق شدن پیرمردی در هرمزگان شد

جعبه های ته شکسته معمولاً گران تر هستند زیرا سازنده جعبه کارتن ۸ کیلویی مراحل اضافی را برای چسباندن قسمت پایینی انجام می دهد. جعبه های تاپ تاک همان چیزی است که شما ممکن است به عنوان جعبه کیک در نظر بگیرید، اگرچه آنها به شیرینی ها محدود نمی شوند.

بیشتر اوقات، یک زبانه قفل شکافی روی بسته بندی کارتن وجود دارد تا انتهای جعبه های انتهایی تاک معکوس را ببندد. آنها برای وسایل سبک وزن ایده آل هستند اما نمی توانند اجسام سنگین را حمل کنند.

انتهای صاف به کل جعبه ظاهری پیچیده تر و تمیزتر می دهد. چون لبه های خامی وجود ندارد. این جعبه های کارتن تاشو ساده برای مونتاژ، کارتن مسطح و ایده آل برای اشیاء سبک وزن هستند. علاوه بر این، آنها اغلب از یک قفل شکاف برای بسته شدن ایمن استفاده می کنند.

در بیشتر مواقع، جعبه‌های با انتهای مستقیم، قیمت بیشتری نسبت به جعبه‌های با انتهای معکوس دارند. زیرا جعبه های کمتری در هر ورق مقوا وجود دارد. جعبه های پایین قفل، که گاهی اوقات  نیز نامیده می شوند، برای اقلام سنگین تر ساخته شده اند.

به طور معمول، این نوع بسته بندی کارتن دارای یک بسته بندی تاک است. مانند انواع قبلی، این کارتن های جعبه را می توان به صورت تخت نگهداری کرد. از آنجایی که ته صافی دارند، جعبه‌های ته قفلی با ته صاف روی قفسه‌ها چیده شده و زیباتر به نظر می‌رسند.

محصولات غذایی متعددی در انواع کارتن جعبه بسته بندی می شوند. یکی از اشکالات این است که هزینه خرید آنها معمولاً بیشتر از هزینه خرید سایر گزینه های جعبه کارتن است. جعبه های پایین تصادفی برای افزایش دوام از قبل در قسمت پایین چسبانده شده اند.

نام های دیگر این جعبه ها جعبه های پایین قفل خودکار هستند. آنها دارای قسمت پایینی هستند که با یک کلیک می توان آن را محکم کرد. جعبه های پایینی با قفل خودکار نیز می توانند به صورت صاف نگهداری شوند و به سرعت بارگیری شوند.

جعبه‌های با انتهای عقب دارای پانل‌هایی هستند که جعبه را از طرف مقابل می‌بندند. یک پانل در قسمت جلویی و دیگری در پشت جعبه آن را ببندید. این جعبه های کارتنی قابل تنظیم به راحتی کنار هم قرار می گیرند، ارزان هستند و حمل و نقل مناسبی دارند.