پسرس با اسپری ضد زنگ حافظه اش را از دست داد

سطح نابهینه مشارکت به جمعیت های ناقل اجازه می دهد تا از خانواده های درمان نشده بازگردند و در نهایت جوامعی را که قبلاً تحت درمان قرار گرفته اند مجدداً مستعمره کنند.

اسپری ضد زنگ برای هر خانه ای لازم است.

بنابراین، درک تصمیم خانواده برای شرکت در کمپین های IRS برای موفقیت کمپین بسیار مهم است. در این مطالعه، تصمیم‌گیری برای شرکت در کمپین کنترل ناقل بیماری شاگاس در آرکیپا، پرو را بررسی می‌کنیم.

بین 7 تا 8 میلیون نفر در حال حاضر به آلوده هستند و 25 تا 90 میلیون نفر دیگر در معرض خطر عفونت هستند، عمدتاً در آمریکای لاتین جایی که از سمپاشی باقیمانده داخلی (IRS) برای کنترل جمعیت حشرات تریاتومین استفاده می شود.

سمپاشی باقیمانده حشره کش در داخل ساختمان یک مداخله مبتنی بر شواهد حیاتی برای کاهش انتقال بیماری های منتقله از طریق ناقل با حذف یا کنترل ناقل حشره است و یکی از ویژگی های اصلی استراتژی های پیشگیری از بیماری با بودجه عمومی در مناطق بومی است. ثابت شده است کنیم.

تحقیقات قبلی در مورد کمپین‌های کنترل ناقل فهرست طولانی‌ای از عوامل بالقوه تعیین‌کننده امتناع از مشارکت، از جمله دانش محدود از بیماری را شناسایی کرده است.

ارتباط ضعیف توسط پرسنل مبارزات انتخاباتی عدم اعتماد به خدمات دولتی ، انگ مرتبط با بردارها یا فعالیت های کنترلی اثربخشی محدود فعالیت های کنترلی را درک کردند.

عدم مشارکت توسط اعضای جامعه ، احتیاط برای اجازه دادن به کارگران برای ورود به خانه ، و هزینه بالای IRS درک شده است . در زمینه کمپین IRS، مشارکت خانوار به معنای موافقت با سمپاشی خانوار با حشره کش، رعایت الزامات برای آماده سازی خانه برای سمپاشی، و در دسترس بودن برای اجازه دادن به گروه سمپاش به خانه در زمان مقرر است.