مزایده صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم در کاخ سفید

صندلی گهواره ای
اینها به عنوان راکر نیز شناخته می شوند. آنها دو نوار منحنی دارند که به پایین پاها متصل شده اند که پاها را در دو طرف به هم متصل می کنند.

تنها دو نقطه تماس با کف به کاربران اجازه می دهد تا با جابجایی وزن بدن یا تکان دادن آرام پایین صندلی با پاهای خود به جلو و عقب تکان بخورند. قیمت صندلی آرایشگاه زنانه دست دوم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

ظرفیت راکرها برای تکان دادن به جلو و عقب، ارائه یک ریتم صاف، متمایزترین ویژگی آن است. راکرها می توانند با تکیه گاه دستی مجلل یا ساده و بدون تزئین باشند. بسیاری از آنها با پارچه پوشانده شده اند، در حالی که برخی از چرم ساخته شده اند. برخی دیگر از چوب ساخته شده اند و طراحی سنتی تری دارند. قیمت صندلی ماساژور سنگ یشم در بازار نیز به صورت عمده به فروش می رسد.

صندلی

صندلی چرخدار
برای افرادی که در راه رفتن مشکل دارند، ویلچر یکی از پرکاربردترین محصولات کمکی است که امکان حرکت آسان و روان را فراهم می کند. اینها دارای چرخ یا لاستیک هستند که به آنها وصل شده است.

اینها در انواع مختلفی از جمله پیشرانه دستی توسط فرد نشسته که به صورت دستی چرخ های عقب را می چرخاند یا نیروی محرکه الکتریکی از طریق موتور موجود است. پشت صندلی چرخدار کودک معمولاً دستگیره هایی وجود دارد که به افراد مختلف اجازه می دهد آن را فشار دهند.

تحرک ویلچر به کاربران امکان می دهد به مدرسه بروند، کار کنند، در رویدادهای اجتماعی شرکت کنند و به خدماتی مانند مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشند.

صندلی گهواره ای

تکیه‌گاه یک صندلی روکش‌دار با مکانیزم فلزی است که به کاربر اجازه می‌دهد آن‌ها را به عقب براند و زیرپایی را متناسب با پاهای پایین‌تر کاربر بالا ببرد. تکیه‌گاه‌ها اوج راحتی خانه هستند. اینها را می توان از چرم یا پارچه روکش کرد، دارای موتورهای دستی یا برقی و در طرح های مختلف می باشد. لیست قیمت صندلی طبی دیسک کمر در بسیاری از سایت های معتبر موجود می باشد.

این صندلی ها در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شوند که می توانید با توجه به فضای داخلی منزل خود از آنها استفاده کنید.

  • منابع:
    1. Different Types of Chairs In India
  • تبلیغات: 
    1. انتخاب فرش دیوار به دیوار برای منازل شیک
    2. راه هایی که تا 100 سال آینده درآمدزا هستند
    3. جایگاه عسل در رژیم غذایی
    4. پیچیدن صدای خنده کودکان در مدارس آجری