مردی با استفاده از پالتو پوست گرگی جان یک اسب را نجات داد

از آنجایی که این پرهای شل با گرانش به مرور زمان به سمت پایین کشیده می شوند و اگر به حال خود رها شوند در نهایت به لبه ژاکت می افتند، عایق پایین در محفظه های کوچکی به نام بافل بسته بندی می شود.  قیمت پالتو پوست گرگ مردانه در بازار بسیار مقرون به صرفه می باشد.

بافل ها با دوخت جدا می شوند، جایی که پارچه های دو طرف محفظه عایق پایین به هم متصل می شوند. در قسمت درز، هیچ پری بین داخل ژاکت و لایه پوسته بیرونی وجود ندارد که ارزش عایق ندارد. این طرح باعث ایجاد لکه های سرد در کت می شود. قیمت پالتو مردانه به دلیل طرفداران بسیار زیادی که دارد پر رونق است.

سازندگان راهی را برای جلوگیری از این امر با بافلینگ “جعبه” کشف کرده اند که دارای حفره های سه بعدی است که توسط “کف” و “دیوار” از هم جدا شده اند و هر ناحیه ای را که فاقد عایق بین کاربر و پوسته بیرونی است از بین می برد. این فناوری معمولاً فقط در گران ترین و فنی ترین کت های پایین گنجانده شده است.

پالتو مردانه

پالتو مردانه اصفهان از عایق پایین استفاده می کند.
این ژاکت از عایق پایینی استفاده می کند که در محفظه هایی به نام بافل ذخیره می شود که از افتادن پارگی به لبه کت جلوگیری می کند.
پایین پر کردن قدرت و گرما
در بررسی های ما به قدرت پر کردن هر ژاکت اشاره خواهید کرد. این مشخصات همچنین در جدول مقایسه ما ذکر شده است و به شما امکان می دهد قدرت پر کردن همه پارک ها را در کنار یکدیگر مقایسه کنید. توان پر کردن نشانگر کاهش کیفیت است.

عددی که مشاهده می کنید تعداد اینچ مکعبی است که یک اونس از داون وقتی در یک استوانه مدرج قرار می گیرد و توسط یک وزن استاندارد فشرده می شود، اشغال می کند.

به عبارت ساده تر، کاهش توان پرشدگی بالاتر به طور طبیعی پف کرده و در نتیجه گرمتر از قدرت پر کردن پایین تر است. شش اونس 850 پر کردن گرمتر و تراکم پذیرتر از شش اونس 600 پر کردن پایین است. خرید پالتو چرم زنانه ارزان یکی بهترین و مقرون به صرفه ترین محصول در بازار می باشد.

  • منابع:
    1. Men’s Winter Jacket Buying Guide
  • تبلیغات: 
    1. آزمون دانش آموزان یک مدرسه با آزمایش قارچ
    2. نکاتی که باید هنگام خرید مبل به آن دقت کنید
    3. برای دریافت شیر باید در یخچال خود را باز کنید
    4. تهیه پودینگ با استفاده ماشین ظرفشویی