فروش ترشی هفت بیجار خانگی یک پیرزن را یک شبه پولدار کرد

اما در سراسر جهان به عنوان یک محصول خوشمزه مصرف می شود. کیپر تخمیر شده معمولاً هم به عنوان پیش غذا و هم به عنوان مکمل سالاد، پاستا و سایر غذاهای غذایی استفاده می شود.

میوه های کپر در طول فصل تابستان جمع آوری می شوند و به طور سنتی در آب لوله کشی به مدت یک هفته در محدوده دمایی 23-43 درجه سانتیگراد تخمیر می شوند و سپس در آب نمک غوطه ور می شوند.

این فرآیند سنتی تولید ترشی هفت بیجار خانگی علاوه بر جنبه‌های اقتصادی و اجتماعی در منطقه مدیترانه، ویژگی‌های ارگانولپتیکی بسیار ارزشمندی را برای کپرهای تخمیری فراهم می‌کند.

تخمیر میوه های کپر به طور خود به خود توسط LAB های موجود در مواد خام و محیط پردازش اتفاق می افتد. با Lb. پلانتاروم غالب‌ترین و سریع‌ترین میکروب اسیدی‌کننده است.

این پدیده اسیدی شدن سریع زیر pH 4.5 همراه با دمای بالای تخمیر که می تواند به 40 درجه یک ترشی ترکی تخمیر شده سنتی است که از سبزیجاتی مانند کلم، خیار، هویج، چغندر، فلفل، شلغم، بادمجان و لوبیا تهیه می‌شود.

پلانتاروم، لیب. برویس، بیشترین میکروارگانیسم هایی هستند که در طول فرآیند تخمیر آن با آن مواجه می شوند. به عنوان مثال، به عنوان یک کشت اولیه ارزشمند برای تورسو با بهبود کیفیت، طعم و ویژگی‌های عطر و سایر صفات پروبیوتیکی مانند تولید اسید لینولئیک مزدوج شناخته شد.

ترشی چینی (پائوکای) نوعی محصول ترشی با نمک (8٪ وزنی) و اسید لاکتیک ترشی سبزیجات است که با ترشی کره ای (کیمچی) تفاوت دارد.

ترشی یکی از امن ترین روش های نگهداری طبیعی ماهی است. اعتقاد بر این است که شرایط ترشی باعث سرکوب رشد همه ارگانیسم های بیماری زا (pH زیر 4.0) می شود و عمر ذخیره سازی قابل توجهی دارد.

با این حال، گزارش شده است که استفاده از استارترهای باکتریایی در فرآیند ترشی ماهی باعث افزایش نرخ فرآوری، قوام ترشی ماهی می شود. علاوه بر این، فرآیند ترشی ماهی ویژگی‌های حسی و کیفیت میکروبیولوژیکی ماهی تخمیر شده را بهبود بخشیده است .