شیشه عینک طبی sky که موجب نابینایی پیرمردی شد

شیشه عینک طبی sky که در اپتیک به فروش می رسد ترکیبی از تمام یا تقریباً همه پوشش های فوق را دارد. آنها نامه دارد . ترکیبی از پوشش های آبگریز، آنتی استاتیک، ضد انعکاس و سخت شونده است.

ترکیبی از پوشش های آبگریز، آنتی استاتیک، ضد انعکاس و سخت کننده است. این شیشه ها دارای پوشش آبگریز و سخت کننده تقویت شده هستند. موارد ذکر شده در بالا رایج ترین هستند، اما پوشش های مارک دار از تولید کنندگان بزرگ شیشه نیز وجود دارد. تعداد زیادی از اسامی آنها وجود دارد و آنها عمدتاً در بهبود یک یا لایه دیگر یا همه به یکباره متفاوت هستند.

شیشه هایی با محافظت در برابر تشعشعات طیف آبی از مانیتورهای کامپیوتر، تلفن، تبلت، تلویزیون و غیره. این نور آبی شدید است که امروزه علت اصلی خستگی چشم در طول تعامل طولانی مدت با نمایشگرها در نظر گرفته می شود. شیشه های فیلتر آبی این اثر مضر را به حداقل می رساند.

فتوکروم شیشه های فتوکرومیک بسته به شرایط محیطی می توانند درجه رنگ را تغییر دهند. به عنوان مثال، در خیابان در یک روز آفتابی، لنزها خاکستری یا قهوه ای  خواهند بود. عینک ها به طور همزمان هم اصلاحی و هم عینک آفتابی خواهند بود. در همان عینک به اتاقی می روید که نور مستقیم خورشید روی شما نمی افتد.

یک پوشش ضد آب یک لایه رویی ویژه روی شیشه است که آن را کاملا صاف می کند. قطرات رطوبت به سادگی چیزی برای گرفتن ندارند و تقریباً بدون هیچ اثری از روی شیشه می لغزند. با توجه به این لایه، لنزها کمتر کثیف می شوند و مراقبت از آنها آسان تر می شود.

شیشه های با پوشش آبگریز سریعتر با تغییر دما شدیدتر می شوند که در شرایط روسیه ما بسیار مهم است. پوشش آنتی استاتیک. علاوه بر آلاینده های مایعی که پوشش آبگریز با آنها برخورد می کند، گرد و غبار نیز وجود دارد.