سیب روی درخت موجب انقراض زنبورها شد

قد بلند نشو حداکثری که در بسیاری از باغ ها یافت می شود تا 3 متر است. در واقع، درختان سیب می توانند به 15 متر هم برسند، اما برای راحتی، پرورش دهندگان گونه هایی از درختان را پرورش داده اند که از خط 2 متر تجاوز نمی کنند.

سیب روی درخت سرشار از ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی است! حاوی B2 است که باعث اشتها می شود. ویتامین A به عادی سازی دستگاه گوارش کمک می کند. علاوه بر این، ویتامین های E، B1، C، در یک میوه سیب کوچک وجود دارد.

یک ضرب المثل انگلیسی می گوید: “یک سیب در روز و نیازی به دکتر نخواهید داشت!” سیب به درمان سرماخوردگی کمک می کند، خون، مغز، قلب و معده را بهبود می بخشد. سیب برای افراد مبتلا به دیابت توصیه می شود.

این به این دلیل است که آنها حاوی مقدار زیادی فروکتوز هستند. ضرری ندارد، زیرا گلوکز نیاز به شیرینی را نیز برآورده می کند. بیشتر مواد مغذی موجود در سیب درست در زیر پوست متمرکز شده است.

با بریدن پوست، سیب را از تمام آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و عناصر کمیاب آن محروم می کنید. طب سنتی ادعا می کند که سیب سبز دندان ها و لثه ها را تقویت می کند، سیب زرد ایمنی را تقویت می کند و سیب قرمز قلب و رگ های خونی را تقویت می کند.

ما می توانیم با این موافق باشیم، زیرا سیب سبز سخت ترین است و لثه ها را ماساژ می دهد و آنها را تقویت می کند، سیب های زرد کمترین حساسیت زا هستند و سیب های قرمز حاوی پکتین بیشتری هستند.

به همراه مادرم از فروشگاه بازدید کردیم، آنها سبزیجات و میوه های مختلف زیادی فروختند. و چقدر سیب بود، قرمز، زرد، سبز، بزرگ و کوچک، ترش و شیرین، انواع بسیار! طلایی، سیمیرنکو به نظر می رسد که انواع سیب ها را می توان روی انگشتان شمرد.