سس تک نفره سفید موجب افزایش ناگهانی رشد موی کودکی در اهواز شد

به خصوص در تابستان، سالادها به همراه سس تک نفره سفید گزینه ای عالی برای ناهار یا شام های سبک اما خوشمزه هستند. موادی که به عنوان سس استفاده می‌شود متفاوت‌ترین هستند، اما اگر می‌خواهید طعم بیشتری اضافه کنید، می‌توانید از چاشنی‌های خوشمزه اما به همان اندازه برای سلامتی مفید باشید.

در اینجا چند ایده ساده وجود دارد. سس زنجبیل و کنجد، این گزینه برای ترشی کردن گوشت بو داده، مرغ یا سبزیجات نیز عالی است. روغن زیتون، کنجد، سس سویا و سرکه برنج را با هم مخلوط کنید، سپس سیر و زنجبیل خرد شده را اضافه کنید و هم بزنید تا همه مواد خوب با هم مخلوط شوند.

دو قاشق غذاخوری از این سس حاوی 54 کالری، 0.2 گرم پروتئین، 3.5 کربوهیدرات و 3.5 چربی است. این وینگرت یکی از ساده ترین چاشنی ها برای تهیه است، زیرا برای تهیه آن فقط به چند ماده نیاز دارید.

سرکه بالزامیک را با خردل و سیر خرد شده ترکیب کنید، سپس روغن زیتون، نمک و فلفل را به آرامی اضافه کنید و به مخلوط کردن ادامه دهید. دو قاشق غذاخوری وینگرت حاوی 166 کالری، یک گرم کربوهیدرات و 18 چربی است.

این سس خامه‌ای، تازه و با طراوت برای تابستان عالی است و همچنین بسیار سالم است زیرا آووکادو منبع عالی چربی‌های تک غیراشباع سالم برای قلب است و به افزایش سطح کلسترول خوب کمک می‌کند.

همه مواد را در غذاساز بریزید و مخلوط کنید تا مخلوط به یک قوام یکدست و غلیظ برسد. دو قاشق غذاخوری از این سس حاوی 75 کالری، یک گرم پروتئین، 2.5 گرم کربوهیدرات و 7 گرم چربی است.

این سس یک انتخاب عالی برای افزودن طعم ملایم مرکبات به سالاد و سایر غذاهای سبزیجات است. روغن زیتون و آب لیموی تازه را با هم ترکیب کنید، سپس عسل را اضافه کنید و با نمک و فلفل مزه دار کنید.

دو قاشق غذاخوری از این نسخه از وینیگرت حاوی 128 کالری، 3 گرم کربوهیدرات و 13.5 گرم چربی است. این سس خامه ای طعم کمی شیرین دارد و برای افزودن بدن به سالاد و همچنین به سیب زمینی سرخ کرده و پیش غذا ایده آل است.

خردل، سرکه سیب، عسل، نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید و به آرامی روغن زیتون را اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید. دو قاشق غذاخوری از این خردل حاوی 141 کالری، 13.5 گرم کربوهیدرات و 9 چربی است.