زنی از سس مایونز مهرام 240 گرمی در پخت فسنجان استفاده کرد

آیا مایونز خانگی درست می کنید؟ به نظر شما سس مایونز صنعتی مضر است و چرا؟ سس مایونز خانگی مضر است یا سالم؟ چرا؟ معلوم شد که همه خانواده های مورد بررسی، به استثنای سه نفر، سس مایونز می خورند که نشان دهنده محبوبیت آن است.

از میان سس مایونزها سس مایونز مهرام 240 گرمی ترجیح داده می شود. بقیه برندها کمترین رای را کسب کردند. سس مایونز خانگی توسط 5 خانواده تهیه می شود. همه خانواده ها به اتفاق آرا اعلام می کنند که سس مایونز صنعتی مضر است.

زیرا بسیار چرب است و حاوی مواد افزودنی مصنوعی مختلف است. سس مایونز خانگی کمتر مضر است، زیرا از محصولات خانگی تهیه می شود. بعد، تصمیم گرفتم بسته بندی که در آن سس مایونز قرار دارد را در نظر بگیرم.

سس مایونز ” در کیسه های با یک تلگراف بسته بندی می شوند که بسیار راحت است. سس مایونز در یک کیسه پلاستیکی بسته بندی شده است که استفاده از آن راحت است، اما وقتی در یخچال نگهداری می شود ناخوشایند است من اطلاعات هر بسته را مطالعه کردم.

در تمامی نمونه های سس مایونز تغییر رنگ مشاهده شد. این بدان معنی است که آنها حاوی چربی های غیر اشباع (گیاهی) هستند. ترکیب هر سس مایونز شامل اسید استیک یا سیتریک است.

من تصمیم گرفتم سطح اسیدی مایونز را تعیین کنم، زیرا سطح اسیدی بالا می تواند تأثیر مضری بر بدن انسان داشته باشد. مطابق با GOST، سطح pH مجاز برای سس مایونز 3.5-5.0 است. برای تعیین سطح pH، آزمایشی را انجام دادم.

تعیین سطح اسیدیته. برای انجام این آزمایش، کاغذ شاخص جهانی با مقیاس مرجع و سس مایونز مورد نیاز بود. کاغذ نشانگر را برای چند ثانیه در مایونز فرو کردم. و سپس این نتیجه با مقیاس pH مرجع مقایسه شد.

هر سس مایونز یک محصول پر کالری است، زیرا جزء اصلی آن روغن نباتی است. من تصمیم گرفتم محتوای کالری سس مایونز را که روی بسته ها ذکر شده است مقایسه کنم. محتوای کالری سس مایونز خانگی بر روی ماشین حساب کالری آنلاین که در اینترنت موجود است محاسبه شد.