در هند روغن زیتون olitalia به عنوان شامپو مورد استفاده قرار می گیرد

این باعث می شود که هزینه فرآوری بیشتر شود، اما از نظر کیفیت و حفظ روغن زیتون olitalia که حاوی ویتامین دست نخورده و محتوای پراکسید بسیار کم است (نتیجه اکسیده شدن زیتون در هنگام هواگیری) نتایج بهتری به همراه دارد.

به این ترتیب یک محصول با کیفیت برتر به دست می آید که ویژگی های محصولی را که از آن مشتق شده است بدون تغییر حفظ می کند که استخراج سرد را تنظیم می کند، نشان می دهد که پردازش سرد می تواند در موارد زیر روی برچسب نشان داده شود.

روغن زیتون بکر یا فوق بکر که در دمای کمتر از 27 درجه سانتی گراد با فرآیند نفوذ یا سانتریفیوژ خمیر زیتون به دست می آید. روغن زیتون بکر یا فوق بکر که در دمای کمتر از 27 درجه سانتی گراد با فشار مکانیکی خمیر زیتون به دست می آید،

روغن زیتون فوق بکر فشرده سرد، یک مرحله بسیار حساس برای حفظ اصل بودن روغن زیتون در حین استخراج، مرحله استخراج با سانتریفیوژ است. در فرآیند استخراج سرد، طبق قانون، دما نباید از 27 درجه سانتیگراد تجاوز کند.

به طور کلی، عملکرد زیتون می تواند تغییرات قابل توجهی داشته باشد، از حداقل حدود 8-9 کیلوگرم روغن فوق بکر در هر 100 کیلوگرم زیتون فشرده تا حداکثر 22-28 کیلوگرم روغن فوق بکر در هر 100 کیلوگرم زیتون تغییرات ممکن است.

به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. قرار گرفتن درختان زیتون در معرض آفتاب، در دسترس بودن آب در دوره رویشی و در طول رشد زیتون، زمان برداشت.-خطوط فرآوری در استخراج مکانیکی در روش های مورد استفاده در فازهای جداگانه متفاوت است.

بنابراین انواع مختلفی از گیاهان وجود دارد. علاوه بر ویژگی های فنی، کارخانه ها از نظر ظرفیت کاری، سطح مکانیزاسیون، سازماندهی کار، عملکرد کیفی و کمی، هزینه های تولید تفاوت قابل توجهی دارند. به طور کلی خط تولید یک کارخانه روغن کشی شامل پنج فاز اساسی است.

همچنین مراقب باشید که آن را در انباری نزدیک بوهای نامطبوع قرار ندهید. دانیلا ماسولو، فروشنده روغنی، تأکید می کند: «به عنوان مثال، نه در کمد نزدیک جایی که مواد شوینده را قرار می دهید، می تواند بوها را جذب کند.