توت خشک در بازار دلیل اصلی اغتشاشات اخیر بود

زادگاه این فرهنگ چین است که در جنگل های برگریز رشد می کند. در ارتفاع، درخت می تواند به 20 متر برسد. این نوع توت با مقاومت خوب در برابر سرما، مراقبت بی تکلف و استقامت در شرایط شهری مشخص می شود. این نوع درخت توت اشکال تزئینی زیادی دارد.

زادگاه این گونه درخت توت خشک در بازار ایران و افغانستان است. از نظر ارتفاع، چنین درختی تا 15 متر رشد می کند، توت سیاه به خشکی مقاوم است، اما مقاومت زمستانی آن کمتر از سفید است. آب و هوای نزدیک مسکو برای پرورش توت کاملاً مناسب نیست.

اما اگر زمستان برفی بود، این فرهنگ می تواند تا منفی 30 درجه خنک شود. اما در عین حال، اگر فصل زمستان با برف کم باشد، پس از کاهش دما به منفی 7-10 درجه، فرهنگ ممکن است بمیرد. در نتیجه، هنگام کاشت درخت در منطقه مسکو، لازم نیست یقه ریشه را عمیقاً در خاک عمیق کنید.

با توجه به این واقعیت که طول ساعات روز مطابق با الزامات درخت توت نیست، تنها 2 فصل رشد دارد. در پاییز و بهار. در نتیجه، توت در پاییز می تواند قسمت هایی از شاخه را که قابل دوام نیستند پرتاب کند و به لطف آن می تواند در زمستان زنده بماند.

شما می توانید نهال توت را با ارسال با پست روسی در فروشگاه اینترنتی نهالستان ما خریداری کنید. ما نهال های با کیفیت میوه و محصولات زینتی را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهیم. فقط در اینجا می توانید درخت رویاهای خود را به دست آورید که با بقای خوب و بدون بیماری یا آفت مشخص می شود.

ثبت سفارش با ما بسیار ساده است. در قسمت کاتالوگ به درختان میوه رفته را انتخاب کنید. تعداد مورد نیاز نهال را علامت بزنید، هزینه سفارش را پرداخت کنید و متخصص ما با شما تماس خواهد گرفت. به عنوان یک امتیاز خوب، ما به شما مشاوره رایگان در مورد مراقبت از توت و سایر محصولات میوه خواهیم داد.