با خرید اسباب بازی توپ و سرسره صاحب فرزند شوید

اسباب‌بازی‌های با بالاترین امتیاز تا کنون بسیار ساده بوده‌اند: بلوک‌های چوبی سخت، مجموعه‌ای از وسایل نقلیه چوبی و علائم جاده، و اسباب بازی توپ و سرسره چوبی این اسباب بازی ها نسبتاً باز هستند.

با این حال، گرایشی که از مطالعات ما در حال ظهور است می تواند به عنوان راهنمای خانواده ها در انتخاب اسباب بازی ها باشد: پایه بهتر است.

ما در مورد توصیه اسباب بازی های خاص به خانواده ها محتاط هستیم. این به این دلیل است که علایق بازی در فرهنگ ها، کودکان و خانواده ها بسیار متفاوت است.

بنابراین کودکان می توانند از آنها به طرق مختلف استفاده کنند. همچنین، همه آنها برای مدت طولانی در اطراف بوده اند. ممکن است دلیلی وجود داشته باشد.

این اسباب بازی ها در طول نسل ها مورد علاقه کودکان بوده است! اسباب بازی های ساده و کلاسیک توصیه ما به خانواده ها خواهد بود.

شگفت‌انگیزترین چیزی که فکر می‌کنید تحقیقاتتان درباره کودکان، اسباب‌بازی‌ها و بازی به ما می‌گوید چیست؟ ما در مطالعه خود تفاوت های جنسیتی شگفت انگیزی پیدا کرده ایم.

بسیاری از اسباب‌بازی‌هایی که والدین و معلمان نامزد می‌کردند اغلب و به پیچیده‌ترین روش‌ها توسط پسران استفاده می‌شد. این شامل مواردی بود که از دیدگاه بزرگسالان خنثی به نظر می رسید.

چیزی که اسباب‌بازی‌های با بالاترین امتیاز را متمایز می‌کرد این بود که باعث حل مسئله، تعامل اجتماعی و بیان خلاقانه در پسران و دختران شد.

جالب اینجاست که اسباب‌بازی‌هایی که به‌طور سنتی مردانه تلقی می‌شدند. برای مثال اسباب‌بازی‌های ساختمانی و وسایل نقلیه اسباب‌بازی بالاترین کیفیت بازی را در میان دختران برانگیخت.

بنابراین، سعی کنید تصورات قبلی را در مورد آنچه که الهام‌بخش بازی‌های مرد و زن است کنار بگذارید و به طور عینی جلوه‌های اسباب‌بازی را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که پسران و دختران به یک اندازه از مواد بازی سود می‌برند.