با استفاده از تب سنج بیورر دیگر نگران افزایش فشارخون خود نباشید

یکی از گزینه‌های چگونگی بهبود آموزش علوم، استفاده از یادگیری مبتنی بر تحقیق است.  آرزو دارد دانش آموزان را در یک فرآیند کشف علمی معتبر مشارکت دهد.

یک استراتژی آموزشی است که در آن دانش آموزان از روش ها و شیوه های هدایت شده در علم حرفه ای برای ساختن دانش پیروی می کنند.

این یک رویکرد فعال و یادگیرنده محور است که بر پرسش، تفکر انتقادی و حل مسئله تمرکز دارد. یادگیرنده به طور فعال در فرمول سوال و حل آن شرکت دارد.

استفاده از تب سنج بیورر یک هدف نیست، بلکه یک گام به جلو در این فرآیند است. IBL یک رویکرد سازنده گرایانه به آموزش علم را نشان می دهد.

به عنوان ابزاری جایگزین برای یادگیری و درک مفاهیم علمی در نظر گرفته می شود. در IBL، فرآیند پرس و جو عنصر کلیدی است. IBL می تواند با فعال کردن پرسش های باز بر نتایج یادگیری دانش آموزان تأثیر مثبت بگذارد.

این یک فرصت منحصر به فرد برای معرفی بینش های متفکرانه به حقایق شناخته شده در مورد محیط طبیعی اطراف است. به معنای بازتاب روش ها و فرآیندهای علم مدرن به عنوان جمردم در جامعه ای زندگی می کنند.

با انواع فناوری های اطلاعات و ارتباطات (ICT) احاطه شده است. کودکان از تلویزیون، تلفن همراه، آی پد و رایانه شخصی والدین خود استفاده می کنند.

آنها از دوران کودکی خود به تماشای فیلم و بازی های رایانه ای می پردازند. دانش پیشرفته آنها از ICT پیامد طبیعی یک جامعه به سرعت در حال تغییر است.

L اغلب در مراحل پرس و جو سازماندهی می شود که با هم یک چرخه پرس و جو را تشکیل می دهند. با این حال، تغییرات مختلفی در مورد آنچه که چرخه پرس و جو نامیده می شود را می توان در ادبیات یافت.

نمونه‌ای از سلسله‌مراتب فعالیت‌های تحقیقاتی، که توسط شرکت‌کنندگان پروژه اقتباس شده است، در شکل ارائه شده است. این سلسله مراتب بر فعالیت‌های زیر (از پایین به بالا) تمرکز دارد.

نمایش تعاملی، تحقیق تایید، تحقیق ساختاریافته، پرس و جو هدایت‌شده و باز کردن استعلام از آنجایی که کودکان خردسال ظرفیت پردازش شناختی محدودی دارند، باید توسط معلم خود هدایت شوند.

معلم مشکلی را برای فراگیران مطرح می‌کند و نقش آن‌ها ارائه راه‌حل مشخص است. توانایی دانش‌آموزان در استفاده از مهارت‌های کسب‌شده قبلی در حل مسائل جدید در طول فرآیند حل مسئله مورد آزمایش قرار می‌گیرد.