اطلاعات جالبی درمورد انواع پنجره

زمان قاب های چوبی ساده با شیشه های تک جداره گذشته است.

این روزها، پنجره upvc ضد سرقت کاری بیش از آوردن نور و جریان هوا به یک فضا دارند.

پیشرفت‌ها در فناوری پنجره‌ها مزایای فراوانی از جمله کاهش صدا و افزایش بهره‌وری انرژی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند، بدون اینکه به تنوع گسترده ویژگی‌ها، گزینه‌ها و متریال پنجره‌های موجود برای سفارشی‌سازی یک پنجره جدید یا جایگزین کاملاً مطابق با نیازهای شما اشاره کنیم.

1. افزایش ارزش خانه
تعجب آور نیست که هزینه های مرتبط با پروژه های بهسازی و ارتقاء خانه وجود دارد، اما صاحبان خانه می توانند با دانستن اینکه پروژه های تعویض پنجره upvc کشویی می توانند بازده بزرگی داشته باشند، آسوده خاطر باشند.

در واقع، با توجه به گزارش هزینه در مقابل ارزش بازسازی 2020 (www.costvsvalue.com)، پنجره دوجداره کشویی وینیل جدید می توانند بیش از 73 درصد از هزینه پروژه را پس از فروش مجدد به صاحبان خانه برگردانند.

پنجره ها نیاز به تعویض دارند یا نزدیک به نیاز به تعویض هستند.

اگر در مورد به‌روزرسانی پنجره‌های خانه خود فکر می‌کنید، منتظر نمانید تا آماده فروش شوید، تا زمانی که در آنجا زندگی می‌کنید از مزایای پنجره‌های جدید لذت ببرید و سپس از بازگشت سرمایه خود لذت ببرید.

2. افزایش امنیت و ایمنی خانه
پنجره‌هایی که به‌راحتی باز نمی‌شوند یا بسته‌اند، چیزی بیش از یک آزاردهنده هستند، می‌توانند یک خطر ایمنی باشند، برای مثال هنگام تلاش برای فرار در هنگام آتش‌سوزی.

پنجره های چوبی، فایبر گلاس یا وینیل جدید نه تنها امکان هوای تازه را برای صاحبان خانه فراهم می کند، بلکه عملکرد بهبود یافته می تواند به ایمنی خانواده شما نیز کمک کند.

پنجره‌های جدیدتر همچنین دارای گزینه‌های امنیتی پیشرفته‌تر از جمله قفل‌های به‌روز و سنسورهای امنیتی هستند که آرامش بیشتری را برای صاحبان خانه فراهم می‌کنند.

3. کاهش گرد و غبار و آلرژن ها
یکی از امکانات راحتی پنجره upvc سه جداره شامل پرده های بین شیشه ای و سایه بان ها است.

این پرده‌ها و سایه‌بان‌ها که به‌طور ایمن بین شیشه‌های داخل قاب پنجره قرار می‌گیرند، در برابر گرد و غبار محافظت می‌شوند و به ذخیره کمتر مواد آلرژی‌زای داخلی در خانه و مدت زمان صرف شده برای تمیز کردن پوشش‌های پنجره کمک می‌کنند.

به عنوان یک امتیاز اضافی، پرده‌ها و سایه‌بان‌های بین شیشه‌ای بدون سیم هستند، بنابراین برای حیوانات خانگی و کودکان ایمن و دور از دسترس هستند.

  • منابع:
    1. 8 Benefits of New or Replacement Windows
  • تبلیغات: 
    1. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟
    2. بالا بردن سطح کیفیت زندگی با این روش
    3. جاسازی واکسن آنفولانزا در سیب برای خروج از کشور
    4. کولر هایی که تبدیل به ربات تمیز کننده می شوند