استفاده از چمن مصنوعی قابل شستشو به جای خوشخواب در هند

سال پایانی این پروژه برای ارزیابی انتقادی شیوه‌های طراحی، استقرار و مدیریت موجود چمن‌زارهای مرسوم در شهرهای سوئد و اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی آنها در نظر گرفته شده است.

ما همچنین تصمیم گرفته‌ایم جایگزین‌های پایدار اروپایی موجود برای چمن‌های معمولی، مانند چمن‌زارهای علفزار (ساخته شده از مخلوط‌های تنوع زیستی

چمن مصنوعی قابل شستشو بدون علف (ساخته شده با استفاده از گیاهان خاص مقاوم به دریدن) را تجزیه و تحلیل کنیم. به جای چمن، و چمن های تصویری (ساخته شده از گیاهان تزئینی سالانه) و مناسب بودن استفاده از آنها در شهرهای سوئد.

مزایای اقتصادی و زیست محیطی چنین چمن های جایگزین به طور فعال در اخیر مورد بحث قرار گرفته است. مرحله نهایی این پروژه منجر به پیشنهاد راه حل های مختلف طراحی عملی برای تکنیک های برنامه ریزی، طراحی و استقرار و همچنین طرح های مدیریتی برای انواع مختلف چمن ها در هر سه شهر مورد مطالعه خواهد شد.

ما لزوما مخالف چمن های معمولی نیستیم، اما خواستار ارزیابی انتقادی و پیشنهاد استفاده عاقلانه تر از منابع در محیط شهری است.

مشارکت رشته های مختلف و ذینفعان نقطه قوت این پروژه است، اما آن را پیچیده می کند. درک چگونگی ترکیب روش‌شناسی از رشته‌های مختلف و انطباق آنها با اهداف و مقاصد جمعی در آغاز زمان و تلاش زیادی لازم بود.

مجموعه‌ای از جلسات مشترک، خواندن مقالات یکدیگر، جمع‌آوری اطلاعات پیشینه، ایجاد شبکه‌ها و ایجاد پایگاه داده از مخاطبین محلی، نقطه شروع ضروری پروژه بود.

جلسات گروه های ذینفع و متمرکز نیاز فوری به تحقیقات چمن را مشخص کردند. تمامی مدیران شهرداری نیز بسیار حامی هستند زیرا ضرورت تغییر پارادایم مدیریت پرهزینه و ناپایدار فعلی را درک می کنند.

با این حال، با توجه به ویژگی پیچیده مالکیت و مدیریت خانه سوئدی (بسیاری از مالکان و پیمانکاران درگیر تعمیر و نگهداری و مدیریت هستند)، فرآیند به دست آوردن داده ها کار آسانی نبود و زمان بیشتری از آنچه انتظار می رفت طول کشید.